Saturday, November 30, 2013

bad luck mia

Something bad happened towards me
mentally & physically tired.

It's hard to accept the fact
it hurts so much to want something i can't have.

Sakit, pedih, hancur, kecewa 
bila tengok semua tu depan mata sendiri
susah nak terangkan satu per satu perasaan ni
yang penting, pedih.

Untuk pertama kalinya,
aku menangis serta merta
tanpa pedulikan orang lain yg ada kt situ
hancur reputasi aku sbgi orang yg kental
ceh

Lihat kau gembira dgn dia
cukup buat aku gembira
walau jauh di dasar hati ni
perit tak boleh nak diungkapkan.

Mungkin salah aku, 
aku tak patut buat mcm tu
sebab aku tahu, aku tak layak
takkan pernah layak
sumpah menyesal, haih

Semoga aku terus tabah,
redha dgn semua yg berlaku.

God knows better.

#nowplaying /bukan dia tapi aku - Judika\