Tuesday, December 31, 2013

Another Farewell

Lagi beberapa jam dan minit dan saat, angka 2013 akan bertukar ke 2014. Perut kenyang dah happy jimba dgn family walaupun hanya kt rumah, tetiba datang satu perasaan.

Bila kau rapat gila dgn seseorang, yang dah hampir 10 tahun bersama, dan orang tu tiba-tiba tkda.... apa yg kau rasa?

Sedih kan? Sama. Aku rasa semua org akan rasa macam tu weh. Tapi rasa sedih tu ada banyak segi. Korg jangan la anggap yg orang yg aku tgh cakap ni dah pergi menghadap Ilahi ke apa. Orang yg aku cakapkan ni, pergi tinggalkan aku. Pindah rumah, setelah dari kecik hidup berjiran. Pindah sekolah, setelah dari sekolah tadika dok kamcing. Sedih lah wehhhh tolong paham perasaan aku cemana haha

Yepp, dalam DJM, I'm the first person yg thu dia nak pindah. Tapi aku macam rilek je la sebab dia selalu yakinkan aku yg dia takkan pindah. Sampai satu hari ni dia whatsapp gambar borang berhenti sekolah kt aku. Ey kwaja ey tipu la tak nangis weh and the day has come...

Kawan yg tak pernah punctual hahaha tapi aku tetap akan rindu tu! Kawan yg setiap minggu wajib jumpa, yg selalu secara tetiba ajak lepak rumah dia tengah-tengah malam sebab dia takut tggl sesorg, yg suara boleh cairkan jantung ni bila dgr, yg selalu hasut aku lepak sekolah kekadang sampai balik pukul 6.30 pm, yg selalu ada bila aku pergi memana, yg selalu marah aku straight forward dpn batang hidung ni.Selalunya, kalau nak ajak pergi subang cari barang on the spot ke pe, dia je la yg sentiasa ikut. Habistu, kalau dah sekarang dia dah pindah jauh, siapa lagi nak buat centu? :((

Kau paham tak sedih aku ni cemana? Haih

Yela, aku depan-depan aku rilek je la acah kental takkan aku nak menangis meratapi kan? Kang orang kata over. Hahahahaha. Walaupun, zaman sekolah ni tinggal lagi setahun je, I just can't imagine my 2014 without you. I'm gonna miss you so hard, Iyka xoxo

//igpost- miamohsar