Saturday, February 15, 2014

Hari Aku


Hari ini, minggu lepas, 8 Februari -- hari aku

Dah cukup 17 tahun 7 hari aku sedut oxygen, 17 tahun 7 hari hembus carbon dioxide. Dan alhamdulillah, aku masih sihat walafiat (untuk masa sekarang) mana tahu lepas ni ada apa-apa terjadi, kan?

Salah satu harapan aku untuk hari aku ialah--
"Cukup aku gembira satu hari ini saja, 8 februari. Hari lain aku bersedih tak apa. Tapi untuk satu hari ni, biar aku rasa satu perasaan saja-- gembira"

Dan terima kasih sebab Kau munculkan mereka mereka pada hari itu untuk jadikan impian aku jadi kenyataan

Aku masih dalam proses untuk mengenal diri sendiri.Masih banyak lagi perlu di-improve, a lot more to be accepted. As people around me doesn't really love for who I am. Dan aku tetap aku, bukan orang lain. Untuk apa jadi orang lain untuk membahagiakan orang lain? Baik, jadi diri sendiri, bahagiakan diri sendiri. Tak gitu?

"Be yourself sudah. Takyah nak cover sangat" -- ayat yg selalu aku sembur kt kawan-kawan aku hahaha

Semoga aku yang harini dan seterusnya, jadi lebih baik. Tak sakitkan hati sesiapa dan jugak tak sakitkan hati diri sendiri.