Thursday, September 18, 2014

Losing hope.

I'm that type of girl who really have a strong instinct. Benda buruk yg akan jadi petang tu, aku dah boleh rasa tak sedap hati dari pagi.

Pernah rasa kau sangat sedih sampaikan kau nak bernafas pun kau sakit dada? Nak nangis, tapi kau terpaksa tahan sebab kau taknak orang sekeliling kau risaukan kau? Maka, kau diamkan diri dgn harapan kau boleh pulih sendiri. Tapi akhirnya, kau lari pergi tandas, kau nangis sepuas-puasnya. Pernah?

I feel betrayed.

Aku rasa aku dah dapat apa yg aku rasa boleh bahagiakan aku. Tapi sebenarnya tak. Tak langsung. Orang yang paling aku percaya dari dulu, yang aku harap dia je lah org yg tinggal, yg takkan kecewakan aku-- tapi sebenarnya...... entahlah.

Apa yang aku buat, semuanya macam tak betul. Hidup ni tak adilkan? That is why, I tend to distance myself from others because I'm just tired of being hurt by someone I love the most.

Hm, baguslah. Sorang-sorang blah dari hidup aku.