Saturday, November 30, 2013

Loser

I'm not that kind of girl yg suka bersedih tetiba, tak kena tempat
aku bersedih ada sebabnya, kau tak tahu apa-apa diam je.

I don't actually need your sympathize
dan aku bukan orangnya yg suka tengok kawan-kawan aku sedih bila tengok aku sedih
aku tak suka kawan-kawan aku rasa kesian bila tengok keadaan aku sebenar-benarnya.

Selagi aku mampu tahan, aku tahan
tapi kena lah jugak ingat
I'm not that strong 
I'm not so strong la actually.

Bagi advice kt orang lain, pandai
bila jatuh kt muka batang hidung sendiri, diri sendiri tk dapat kawal
boo me.

Kalau lah aku diberi pilihan untuk memadam salah satu momen dalam hidup aku,
akan aku pilih momen yg itu
momen yg telah buat aku jatuh tersungkur ke bawah sekali
sampai aku rasa aku ni betul betul loser
boo me lagi sekali.