Sunday, December 1, 2013

december

New month and not too sure to be a new me.

November berakhir dgn kisah sedih

tak pernah rasa mcm ni sebelum ni
aku rasa mcm dah tak kuat
putus asa.

Mungkin ramai tertanya-tanya apa yg dah jadi

takpa lah semua benda dah lepas
dah jadi dah pun
dah tertulis mcm tu, mcm tu lah dia.

Aku harap, hari tu akan jadi hari yg terindah
hari yg paling gembira
tapi aku silap, salah tafsir
akhirnya, hari tu bertukar menjadi hari yg paling malang buat aku

Ya, tak semua yang kita rancang akan jadi.

Pls girls,
don't put your hopes too high
don't expect too much
it will hurt you one day

"Jangan terlalu sayangkan seseorang tu sangat, sayang tu yg akan berubah kpd benci kelak"

sekarang baru aku paham.

Sedih tau berharap kt sesuatu yg tak pasti ni

akhirnya, macam ni je cerita dia
acah gembira walaupun hati pedih