Wednesday, June 11, 2014

Blessed.

"One of the best feelings in the world is knowing that your presence and absence both mean something to someone"

Yupp!

Kadang-- aku suka gembirakan orang lain instead. It's nice to see someone is smiling because of you. Do you feel me?

I love to see the way they appreciate everything I do.  Aku bukan jenis yg suka bergaduh, kalau benda boleh bincang-- maka kita bincang.

Aku selalu terfikir dan tertanya apa yg yang diaorg akan describe aku bila diaorg dah lama tak jumpa aku. I mean like-- 5 tahun lagi bila diaorg duduk termenung lepastu tetiba-- "oh ha mia yg blablabla(describe in positive way)"

Siapa je yg nak di-describe in negative way kan?

Aku kekadang terharu bila orang hargai kehadiran aku. It's a hard thing to deal pun. Lain orang-- lain rasa. Bila diri rasa over, selalu pergi kt classmates perempuan konon-rendah-diri-mintak-maaf-mengganggu tapi diaorg always be like "eh mia kita suka la mia satu kelas dgn kita! Klu tkde mia mesti bosan kelas, senyap je. Kan best klu semua jadi mcm mia" IT'S A BIG COMPLIMENT YOU KNOW sampai rasa nak nangis gelak guling-guling

I feel blessed surrounded by people like them. Positive.

Lagi cair hati-- lemah jantung-- bergenang air mata bila orang bagi ni




Terima kasih Tuhan, kau hadirkan mereka semua dalam hidup aku.